5 טיפים מנצחים לתכנון בוט לוואטסאפ

בוט נדלן

Business מסתובב כבר מספר שנים בשוק ומביא עמו מגוון רחב של יתרונות חדשים לבעלי עסקים. השיפור בתקשורת והיכולת להתאים תכנים אישית הפך אותו לכלי מנצח חיוני לעסק הדיגיטלי. כדי למצות את המיטב מכלי השיווק בוואטסאפ, אנו ב-Webot מעמידים לרשותך שירותי בניית בוט לוואטסאפ בהתאמה אישית גבוהה ובזמני פיתוח קצרים ונוחים. תוך ימים ספורים מרגע אפיון הצרכים שלך, נוכל להעמיד לרשותך פתרון שיעצים את התקשורת עם הלקוחות שלך באופן חסר תקדים. בדרך למשימה החשובה הזו, חשוב לוודא כי הבוט שלך יהיה יעיל ויכסה את כל צרכי הקהלים שלך. כאן, במדריך הקצר שחיברנו עבורך, ניתן ללמוד על כל מה שחשוב לדעת בעת תכנון צ'אט בוט.

לשמור על טקסטים קצרים וקולעים

חשוב שנפנים את העובדה הזו – טווח הקשב של הצרכן הדיגיטלי הולך ומתקצר. העובדה הזו רלוונטית לכל התוכן שהארגון שלך יציג בדיגיטל. לכן, גם בעת תכנון ההתקשרויות שיופיעו במהלך צ'אט עם בוט לוואטסאפ, כדאי שניישם את התובנה הזו. חוץ מהחברים הקרובים ביותר שלנו, לאף אחד לא תהיה סבלנות לקרוא מגילות טקסט ולגלול עוד ועוד אינפורמציה בכל הודעה בוואטסאפ. לכן, זה הזמן לעצור את שטף הכתיבה ולחשוב איך להעביר את המסר במשפט קצר וברור. שאלות פשוטות ובסיסיות ומענה חד וקליל יעבדו הרבה יותר טוב. מומלץ ללכת על שאלות שניתן לעלות עליהן ב"כן" ו"לא" או בכמה אפשרויות פשוטות.

לחשוב על מגוון רחב של תזרימי שיחה

לקהלים שלך טווח רחב מאוד של צרכים. הם עשויים לפנות אליך על מנת לשאול שאלה לפרטים נוספים, לצורך תמיכה או אפילו כדי להתלונן. ככל שנכסה יותר צרכים ונטמיע אותם בתזרימי השיחה השונים בעת בניית בוט לוואטסאפ, כך נוכל להניע כמה שיותר קהלים לפעולה. לכל אורך הדרך, חשוב שניצור בקרב המשתמשים את התחושה כי יש להם אפשרויות בחירה מרובות ובו זמנית, ננתב אותם בצורה מסודרת במשפך השיווקי. שאלה כמו "האם ברצונך להמשיך ברכישה או לחזור לתפריט הראשי?" יוצרת תחושת חופש בחירה ובו זמנית, מנתבת את השימוש. כמובן שכדי למטב את שיעור ההמרה שלנו כל הזמן, עלינו להבטיח שכל תזרים שיחה כזה, יוביל בסופו של דבר לטופס לידים, או לביצוע רכישה. ‍

המפתח לתכנון בוט לוואטסאפ – שמירה על שפה טבעית

לכל צ'אט בוט, גם המתוחכם ביותר, יש גבולות. תמיד יגיע המקרה בו בוט לוואטסאפ לא יוכל עוד לתת מענה ללקוח ויהיה צורך להעביר את התקשורת לצ'אט חי עם איש מקצוע. כדי שהמעבר הזה יהיה חלק ויבטיח חוויית משתמש טובה, חשוב שנשמור על שפה קלילה ואנושית בעת תכנון הטקסטים לבוט. משפט כמו "היי X' אני רואה שלא הצלחנו עדיין לעזור לך. הפניתי את השאלה שלך לצוות המומחים שלנו שיהיו איתך תוך כמה רגעים!", מאפשר מעבר חלק וטבעי כזה.

לסיים כל שיחה בהנעה לפעולה

שימוש בכלי בוט לוואטסאפ נועד בראש ובראשונה על מנת להעצים את הפעילות העסקית שלך. לכן, חשוב שלא נשאיר שום קצה פתוח בתסריטי השיחה השונים שלנו. כל שיחה צריכה להסתיים ברכישה או בהכנה לקראת רכישה. בין אם מטרת השיחה בשלב זה היא איסוף ליד, יצירת עניין או סגירת העסקה, חשוב שנשתמש לכל אורך הדרך בהנעות לפעולה ברורות. מסרים כמו "ניתן ללחוץ כאן לביצוע רכישה", או "לפרטים נוספים נרשמים כאן", יבהירו למשתמש מה הצעד הבא הנדרש כדי לקבל בדיוק את התועלת שהוא זקוק לה כעת.

לעבוד עם הטובים ביותר

תכנון חכם ויעיל של בוט לוואטסאפ מתחיל במומחיות המקצועית של המפתחים שיעבדו עמך. אנו ב-Webot מביאים איתנו מומחיות טכנית וניסיון מקצועי רב שנים בבניית פתרונות צ'אט חכמים, ידידותיים למשתמש ומותאמים אישית. נשמח לעמוד לרשותך לכל אורך הדרך, ללמוד את הצרכים שלך לעומק ולבנות עבורך את הכלי החדש שיעצים את שירות הלקוחות והמכירות שלך. למידע נוסף, ניתן להשאיר פרטים כעת ונחזור אליך בהקדם.

אהבת את התוכן שלנו? שתפו אותו:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן