שליחת וואטסאפ

שליחת וואטסאפ WEBOT

שליחת וואטסאפ- שיווק העסק בצורה הטובה ביותר

וואטסאפ נחשב לכלי  שמטרה היא שליחת הודעות בחינם וכן ביצוע שיחות טלפון. מדובר על רשת חברתית התומכת בלמעלה ממיליארד משתמשים. שליחת וואטסאפ למטרות שיווק יכול לסייע למכירות של העסק- כל הפרטים בכתבה הבאה.

מה אתם עושים כשאתם קמים בבוקר? שולחים וואטסאפ

אם בעבר היה נהוג לענות על השאלה: קמים בבוקר, מצחצחים שיניים ושותים קפה, הרי בשנים האחרונות התשובה ברורה- קמים בבוקר ובודקים הודעות חדשות בוואטסאפ. בין אם מדובר על הורים וילדים או חברים, כולם עושים שימוש ברשת וגם אנשי עסקים הבינו את הפוטנציאל המשמועתי. הנה מספר עובדות על הרשת החברתית שכבשה את בעלי העסקים:

מגע אישי עם הלקוחות: באמצעות שליחת הודעה ניתן להנות ממגע אישי עם לקוחות.

אחוזים רבים בפתיחת כל הודעה: בעלי עסקים מדווחים על אחוזים רבים בפתיחת כל הודעה.

 כיצד מתבצעת שליחת וואטסאפ בעסקים?

שליחת וואטסאפ מתבצעת תוך דגש על מספר פעולות חשובות

הורדה של האפליקציה למחשב נייח: אפשר להוריד את האפליקציה למחשב הנייח וכך לשלוח תמונות או קבצים ללקוחות.

קיצור התקשורת מול הלקוחות: נוסף על זאת, באמצעות השימוש באפליקציה, ניתן לקצר את זמן התקשורת מול הלקוחות. 

מהירות: זמן התגובה מהיר מאוד- גם אתם וגם הלקוחות שולחים את ההודעה ומקבלים מענה תוך זמן קצר.

אפשרות לבנות רשימת תפוצה  בוואטסאפ

על מנת להצעיד את העסק קדימה וואטסאפ מאפשרת לבעלי עסקים לבנות רשימת תפוצה וכך לשלוח לפי תחומים או נושאים בלחיצת כפתור הודעה אחת לכולם. יש יתרון משמעותי בכך- ההודעה מגיעה באופן ישיר מהמספר של השולח לנמען ושאר הלקוחות לא יכולים להגיב.

 סיפור ההצלחה של אדידס בוואטסאפ

עד עכשיו עסקנו ביתרונות השונים, אך כעת נביא סיפור הצלחה של חברה גדולה כמו אדידס אשר ידעה לנצל את היתרונות של הכלי לטובת קידום המותג שלה. 

שיווק בוואטסאפ באמצעות הודעה מאפשר לבעלי עסקים להפיץ את ההודעה הכוללת מסר שיווקי וכך להגדיל את קהל הלקוחות. כך לדוגמא, אפשר להפיץ מודעה עם תוכן שיווקי ובתמורה לכך הלקוח יקבל מתנה. 

הדוגמא הטובה ביותר שניתן לראות היא של חברת אדידס אשר לכבוד יום הולדת 96 של המותג חילקה לקהל הלקוחות זוגות נעליים וחולצות למי שישתף את ההודעה עם חברים או קבוצות בהן הוא חבר. אין ספק כי היה זה צעד חכם ביותר אשר שם את אדידס על המפה מבחינה שיווקית. מכאן, יש חשיבות רבה לבנות בצורה חכמה את הליך השיווק. ההמלצה היא לבנות קישור בווטסאפ ולפרסם אותו ברשתות החברתיות. 

אהבת את התוכן שלנו? שתפו אותו:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן