יצירת קישור לוואטסאפ – יצירת קישור לשליחת הודעה וואטסאפ ללא שמירה של הטלפון. מחולל קישורים לוואטסאפ

מערכת לשליחת הודעות וואטסאפ

הדרך הקלה ביותר לגרום ללקוח שלכם לשלוח לכם הודעה בוואטסאפ

יש לזה שם וזה נקרא "מחולל קישורים /קישור לוואטסאפ"

בדרך כלל כבעלי עסקים, תרצו לגרום ללקוח שלכם לפנות אליכם, להתעניין במוצר/שירות.

זה דורש ממנו להיכנס לאתר שלכם או לדף בפייסבוק, להתחיל לקרוא או לחפש את המוצר/השירות שמתאימים לו.

אח"כ צריך לצלצל אליכם, להמתין על הקו עד שיקבל מענה.

בטוח היו כאלה שחיכו "קצת" יותר זמן והתייאשו וחיפשו אלטרנטיבה.

היו כאלה שאולי עברו באיזור ללא קליטה והשיחה התנתקה ומאז לא פנו יותר או שהמתחרים שלכם הגיעו אליהם לפניכם.

למה שלא תגרמו להם לשלוח לכם הודעה בוואטסאפ?

מי שלא יודע מה זה מחולל עסקים יחשוב שזה דורש מהלקוח עבודה.


לחפש את המספר שלך לשמור אותך כאיש קשר, להיכנס לוואטסאפ לחפש אותך ולהתחיל בצ'ט.

אז לא!!!!!

מחולל עסקים/קישור בוואטסאפ זו הפעולה הפשוטה והידידותית ביותר שהלקוח יכול לפנות אליך בוואטסאפ, בלי לעעבוד קשה מידי.

אתם בונים קישור לוואטסאפ (בקלות!), אותו אתם מניחים באתר שלכם, בדף הנחיתה, בפוסטים.

כאשר הלקוח לוחץ על הקישור לוואטסאפ – מיד נפתחת לו שיחת וואטסאפ איתכם.

זו למעשה שליחת הודעה בוואטסאפ בלי לשמור את המספר שלך!

למה מחולל עסקים/ קישור לוואטסאפ הוא כלי שיווקי מצוין?

  1. דיברנו כבר על הקלות של הלקוח לשלוח לך הודעה וואטסאפ בלי לשמור את המספר כאיש קשר.
  2. הסברנו כמה פשוט ללחוץ על קישור לוואטסאפ וישר להתחיל בצ'ט.
  3. תחושה אישית- שיחת וואטסאפ ביום יום הינה דבר אישי. אנחנו מתכתבים עם חברים, משפחה, קולגות לעבודה, מנהלים.
    אם לקוח שלכם יפנה אליכם באמצעות לוואטסאפ – פסיכולוגית בין רגע יחוש קשר אישי אתכם.

קישור לוואטסאפ בצורה מהירה

4.זמן המתנה- לקוח שמתקשר יודע שעליו להמתין בהקשבה עד שיקבל מענה. באמצעות קישור לוואטסאפ הוא ישלח לכם הודעה ותוך כדי ההמתנה למענה מכם- יתפנה לעיסוקיו.

  1. זמן תגובה- בבדיקה סטטיסטית זמן המענה שלכם ללקוח בוואטסאפ מהירה בכ- 65% לעומת מענה טלפוני. כך שאתם יכולים לשמר את הלקוחות/הלידים שלכם בצורה יעילה יותר.
  2. לא חייבים וואטסאפ ביזנס בשביל מחולל עסקים. ניתן להשתמש גם בוואטסאפ האישי שלכם.

טיפים מהצוות שלנו לקישור בוואטסאפ

  1. הניחו בכל מקום אפשרי את הקישור לוואטסאפ.
  2. זמן תגובה של עד רבע שעה.
  3. בהודעה חוזרת יש לספר על המוצר/שירות שלך בשני משפטים.
  4. בשני משפטים נוספים יש לשאול שאלות שיתנו לך את מירב האינפורמציה על הלקוח כדי לתכנן את סגירת העיסקה

אהבת את התוכן שלנו? שתפו אותו:

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *