מהי רשימת תפוצה בוואטסאפ? ואיך שולחים הודעה לרשימת תפוצה בוואטסאפ?

בוט לוואטסאפ

זוהי האפשרות לשלוח את הודעה ההודעה בפעם אחת ל256 אנשים מתוך אנשי הקשר שלכם. (ניתן לבצע זאת גם בוואטסאפ רגיל ובוואטסאפ ביזנס).

חסרונות של רשימת תפוצה בוואטסאפ?

קל ויעיל נכון? אז בואו תקראו קצת על החסרונות שיש להודעות ברשימת תפוצה, וההבדלים בין webot לרשימת תפוצה:

זה רק עד 256 משתתפים. הם ישמרו… אבל מה אילו יש לכם 1500 לידים/לקוחות? נכון, אולי תוכלו לחבר את הוואטסאפ למחשב שלכם בקלות אבל עדיין זה מיצר עבודה נוספת בן רגע!

האם ההודעות שנשלחות באמת מגיעים ללקוח?

חשבת שכולם מקבלים את ההודעה? יש לך טעות! אם שלחת הודעה לאנשי קשר שלא שמרו את המספר שלך בנייד שלהם- הם לא יקבלו את ההודעה

ולכן הרבה אנשים חווים v אחד ולא מבינים מדוע בפלטפורמה כזו מודרנית אנשים לא פותחים/מקבלים הודעות.

 ברשימת תפוצה לא קימת אפשרות לשלוח הודעה עם שם הנמען- שברוב המקרים הוכח כ"יוצר מקרב" מול הלקוח ומעודד המשכיות.

תזמון של הרשימת תפוצה

 לא ניתן לתזמן הודעות שנשלחות ברשימת תפוצה בוואטסאפ- ניתן לתזמן בכל פעם הודעה אחת. רק לאחר שתישלח הודעה מתוזמנת יהיה ניתן לתזמן הודעה נוספת. בגלל שרשימת תפוצה מונה יותר מאיש קשר אחד לא ניתן לתזמן את ההודעות.

כמה יתרונות ליצירת רשימה תפוצה בוואטסאפ

במידה ויש לכם מספר גדול של לקוחות שאתם עובדים איתם ביום יום, ניתן לבקש מהם שישמרו אותכם באנשי הקשר, ואז יהיה לכם את האפשרות להוסיף אותם לרשימת תפוצה ושהם באמת יקבלו את ההודעה.

ניתן לחלק את הרשימות תפוצה לפי קטגוריות ולסגנן הודעה לפי כל פלח שוק, ואחוזי ההמרה עולים פלאים

אז בפעם הבאה שתרצו לייעל את העסק שלכם באמצעות דיוור בוואטסאפ, חשבו פעמיים, רשמו לכם את החסרונות והיתרונות ואל תשכחו למצוא אלטרנטיבות לפתרון יעיל

אהבת את התוכן שלנו? שתפו אותו:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן