אם עוד לא הפנמתם שוואטסאפ הוא הכלי החזק ביותר לשירות ומכירה, יש לכם עוד הרבה להשלים!
לפני שניגע בשיווק בוואטסאפ
נתחיל מהתחלה: וואטסאפ הינה מערכת הגורמת לאנשים לתקשר ביניהם בצורה המהירה ביותר ללא מגע אנושי.
היא למעשה אפליקצית צ'ט שניתן לשתף בה תמונות, קבצים, סרטונים.
למה בעצם לא חשבו למנף את זה כדי לשווק ולבצע עסקאות?
למה קניות ברשת מצליחות, אבל בוואטסאפ מעולם לא ניסו?
התשובות לכך הן:
1.עד היום יכולת לשלוח הודעות לאנשי קשר שלך בלבד.
2.היה לך צורך ב copy – past או לחילופין הודעת תפוצה רק ל 200 אנשי קשר.
אז זהו שכבר לא.
קיים פתרון שיעיל לאנשי שיווק ומכירות וגם לאנשי שירות.
המודרניזציה משתלטת עלינו (בקטע טוב כמובן) ומניעה אותנו לעורר צורך במוצר/שירות גם לאדם שאינכם מכירים.
מערכת אוטומציה בוואטסאפ שמאפשרת לך לשלוח הודעות גם לאנשים שלא מופיעים באנשי הקשר שלך אבל גילית שהתעניינו במוצר/שירות בבעלותך עם האפשרות להוסיף לינק, סרטון, קובץ.
מה היתרונות?
יתרון ראשון לשיווק בוואטסאפ
כולם (!!!) מקבלים את ההודעה.
יתרון שני לשיווק באווטסאפ
אתם וודאי גם מחזיקים בסמארטפון שלכם באפליקצית וואטסאפ.
מתי בפעם האחרונה קיבלת הודעה ולא נכנסת אליה?
95.6% ממקבלי ההודעה פותחים וקוראים! (בשונה מפרסומים בפלטפורמות אחרות).
יתרון שלישי לשיווק באווטסאפ
הפנייה יכולה להיעשות באופן אישי עם שם הנמען במידה וקיים באנשי הקשר שלך. ובכל ליצור מקרב שידוע שמסייע בסגירת העיסקה.
יתרון רביעי לשיווק באווטסאפ
חסכון בכח אדם.
כידוע הוצאת משכורות חודשית בדרך כלל היא ההוצאה ה"כבדה" ביותר של עסק.
באמצעות הפלטפורמה הזו ניתן לחסוך באנשי מכירות, באנשי שירות.למשל בית קפה גרג בצ'ק פוסט חסך בחודש אחד 3 עובדים בשווי 7500 שקל.
יתרון חמישי לשיווק באווטסאפ
הלקוח שלכם יכול להחזיר לכם הודעה ולסיים רכישה באמצעות הוואטסאפ בצורה קלה ונוחה עבורו.
יתרון שישי לשיווק בוואטסאפ
בסיום שיחת הוואטסאפ עם הלקוח תקבלו:
א. הודעה מידית שישנו ליד שענה לכם. ("ליד חם")
ב. תסריט שיחה למייל.
כך למעשה תדעו לתכנן נכון את שיחת ה"call back" ללקוח שלכם.
אל תטעו. ישנם גם חסרונות:
- לא תוכלו לפנות עם שם הנמען אם אין בידכם את שם הנמען
- אם לקוח ביצע חסימה בוואטסאפ הוא לא יוכל לקבל ממך הודעה נוספת.
טיפ כדי להימנע מחסימה:
תכנון נכון!
- למי אתם שולחים את ההודעה- וודאו שאתם שולחים הודעה לבן אדם הנכון- כזה שאתם יודעים שאתם יכולים לעורר בו צורך, או כזה שהתעניין כבר בכזה צורך.
- הקפידו על התוכן- תהיו מעניינים, השתדלו לפנות באופן אישי, הציגו את עצמכם, עדיף להשתמש ב 44 מילים בגוף ההודעה ולא לעבור את המיכסה.
קדימה, שיהיה בהצלחה!